torsdag, april 12, 2007

Underläge

Varför hejjar jag nästan alltid på det laget som ligger under när jag ser på idrott, om det inte är Troja eller Sverige som spelar då. För då vill jag givetvis dem skall vinna.
Kanske är det den där extra desperationen och figthing känslan som får mig att hejja på lag i underläge.
Det är likadant när jag själv spelar, då älskar jag att vara i "något" sämre lag.
Spela med dem bästa har aldrig varit något för mig, det e roligare att ge dem en match.
Men däremot e det jävligt kul att vinna, så man vill ju inte förlora i slutändan :)
Just nu precis gjorde linköping 1-1 mot modo i smfinalen i hockey, kul kul med förlängning.

-m!Cke

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är typ likadan när det gället sånt :P

Anonym sa...

Grillningen var jättebra. Sommarkänslorna kom verkligen krypandes! :) Nu måste jag nog börja räkna ner dagarna tills den kommer på riktigt. :)