måndag, april 02, 2007

Tankarna på Annat

Ibland kan jag avsky mig själv på grund av min tankspridhet, tankarna flyger och far och jag glömmer de mest väsentliga sakerna såsom att sätta in pålägget i kylskåpet när jag brett mina frukostmackor till jobbet.
Oj jag glömde en Ost ute i 12 timmar, nej men det gör väl inget för den är väl hård och god nu och säkerligen full med massa krigsbakterier som vill förstöra min mage...
Men i natt lyckades jag nog nästan med den saken jag gjort flest gånger.
Jag är jättenoga att låsa dörren på insidan i och med att jag kan vara trots min ålder lite skraj för ensamheten i mörkret.
Men vad hjälper det när nyckeln sitter på utsidan av dörren om dörren är låst på insidan, där satt nyckeln hela natten och skrattade åt min glömska.
Ibland har det även hänt att jag slängt in osten i skafferiet tillsammans med brödet.
Letat efter min mobiltelefon samtidigt som jag pratar med någon genom just den.
Sån är jag....



Finns det någon vänlig själ som skulle vilja ägna cirkus 1 timme eller nåt å färga mitt hår?

1 kommentar:

Anonym sa...

cirkus?