torsdag, april 19, 2007

Torsdag

Snart är det fredag, ska börja toktidigt å jobba imorgon, ska sluta vid middag tänkte åka ner till ett ställe i blekinge och kolla på skyddsvästar mot knivar och slag.
Det kan va bra att ha när man jobbar på krogen, det visar sig att jag har fått ytterligare ett jobb som OV, med tiden så kommer man nog kunna välja och vraka lite mellan jobbet, nu i början får man väl hugga på allt.
Det är kul att träffa folk, helt klart även fast en del kan va tokigt dryga.

På tal om nått helt annat så reflekterade jag över priserna på ICA idag.
En liter Euroshopperjuice = 5.50kr
2 Liter Euroshopper Juice = 12:90

brukar det inte vara billigare ju större förpackning man köper?
eller är det bara jag som fått det om bakfoten

och när skall jag lära mig planera det där med att handla, jag har nog inte tillräckligt många vuxenpoäng för att reda ut att handla för en hel vecka.
För 3 dagar i rad har jag sprungit in i butiken för att handla småsaker.
Hujedaligen va tröttsamt

Inga kommentarer: