torsdag, april 05, 2007

Jag kan inte sluta skratta.

Det är helt sjukt, ända sen jag hittade den här filmen på youtube så måste jag titta på den flera gånger om dagen, jag skrattar varje gång, högt och ljudligt på gränsen till psykopatiskt..
Kanske kan det bero på mina barndomssomrar i danmark eller kan det helt enkelt bero på att min humor är aningens vrickad.
Syster och jag brukar alltid flumma på danska, gärna med ljus röst så man låter precis som Henrik Dorsin i filmen.
Skärtorsdag idag, jag hoppas från botten av mitt lilla hjärta det inte kommer någon unge som har lekt med sin mammas smink och använt läppstiftet på kinden istället för läpparna. :)
Generös och godhjärtad som man är så tömmer man väl hela godisförrådet i deras redan överfulla korg som dem säkerligen har varit hemma i ett par omgångar och tömt redan.

Som en kollega på jobbet sa idag att han skulle göra när han skulle ut å gå med sina ungar efterjobbet, han skulle fylla upp korgen en bit med godis och sen skulle han lägga ett par hundringar där, så när nästa som skulle ge inte skulle verka så snål så skulle dem försöka överglänsa varann :)
Gud så smart.. ibland gäller det att tänka till, jag tror den mannen kommer komma långt i livet.

NU är det en tur på stan med torsken och spana lite..
-m!cke

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken film??