tisdag, april 24, 2007

Forrest Gump

Idag gjorde jag som forrest, jag bara sprang och sprang.
I hela 30 minuter utan ett endaste stopp, det är inte dåligt för mig alls.
Jag trodde jag hade tappat all kondition nu när jag varit skadad i benet och haft problemet med tån.
Det jobbiga när man sprang där genom skogen va att min gamla nackskada gjorde sig påmind.
Nu kan jag åka till växjö å käka massa flottigt utan att få dåligt samvete mohaha.
Hade så många idéer på vad jag skulle skriva i bloggen idag, massa klokskaper men jag tror jag råkade rensa ut halva min hjärna när jag sprang en massa..
Fybubblan.

Nu ska jag slänga mig i duschen å sen njuta av resten av kvällen..
Va ju precis på massage å då ska man ju gärna inte förta sig efteråt..haha.
-m!Cke

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var inte dåligt! Jag fixar nog inte ens att springa 5 minuter utan paus... Det är därför jag håller mig till promenader..=)