tisdag, april 03, 2007

Ta dig i brasan


Även när solen står högt på himlen i dessa tider så är det inte speciellt varmt om kvällarna, då tackar jag denna fina och kära vän för all värme den levererar till mig.
Ibland känner jag att mysfaktorn är väl hög i mitt enkla hem.

Fick höra innan idag att jag är så blek att om man la en alvedon i mitt ansikte skulle den framstå som en leverfläck. Jisses vad blek jag måste vara.
Det roliga i detta sammanhanget är att jag inte är speciellt blek i hyn, jag har väldans lätt att bli jättebrun och är alltid brunast när sommaren har lagt sina kort på bordet och lämnat dörren öppen för stundande vinter.
Kan inte fatta att det finns folk som ens lägger ner tid att förolämpa folk dem inte har en aning om.
Jag blev bra sugen att få henne jättekär i mig med hjälp av massa överdrivet smicker och fjäsk och sen ska jag trycka ner henne på samma sätt som hon trycker ner folk runt omkring sig som hon anser inte vara "häftiga, hippa och co0la"
Men Nej, sån är inte jag, men ibland har man god lust.
Vad tjänar man på att vara elak mot folk, behandla folk med respekt även om du inte tycker om människan, det är mitt ledord idag.


.m!cke

Inga kommentarer: