måndag, april 30, 2007

fitta

ursäkta mitt fruktansvärt dåliga ordval, men folk kan säga såna där jävla saker till en som gör att man kan spy av ren ilska och nästan bli berörd och fastän man är en ganska hård kille på utsidan så kan det hände att tårarna pressas fram.
Man kan bli så fruktansvärt trött.
Det värsta man kan kalla mig är ointressant, jag kan ta att folk säger jag är ful och äcklig.
men aldrig ointressant.
Och om ni tycker jag är så jävla ointressant så kan ni ju sluta läsa bloggen så slipper jag ägna mer tid åt er som bara skriver elakheter på mail eller msn.


Jag har fått för mkt av internet, sms å allt sånt.
funderar helt seriöst på lägga ner bloggandet så slipper man försvara sig.
sms och mail skall bli historia med...
ser ingen mening med att fortsätta..
dags å dra ut pluggen för det digitala samhället..
pallar inte längre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för elakingar som kontaktar dig? Nä, här kommer en godhjärtad tanke, som inte vill att du ska sluta blogga!

Anonym sa...

du är absolut inte ointerssant,

Anonym sa...

jag sa aldrig att du var ointressant om det är mig du syftar på..

Anonym sa...

du FÅR inte sluta blogga!