söndag, april 01, 2007

Där satt den

Uach, å gäsp och spott och fräs vad trött jag är idag.
Har precis vart en sväng i stora staden med några gamla vänner sen barnsben.
Det är egentligen dem man alltid har roligast med.
Synd bara att en del är veliga och en del har flytat härifrån och sällan är hemma.

Sprang en runda på stan tidigare idag, så fint när solen lyser och det nästan bränner lite på den nu vita huden.
En glass på det vid Växjösjön och lyckan är total.
Ibland ångrar man sig lite att man har bosatt sig mitt på landet, det är så omständigt så fort man skall röra sig någonstans, men sen när man tänker efter så är fördelarna så otroligt många mer.
Jag kan springa igen, min tå är underbart, om icke vacker så är den funktionabel och jag kan hoppa i vårsolen och skutta som påskharen.

Ne nu skall jag nog fan hoppa i bingen och se om den kan göra söndagen till en piggare dag än lördagen..

ps: Vilka är det som läser min blogg?, ni måste ju säga det och hur jag får kontakt med er :)
-m!cke

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja läser!! =) /Julia

Anonym sa...

Ja läser! :)

Anonym sa...

Jag läser din blogg, tycker att du skriver bra. Men jag har nog aldrig kommenterat. :)

Anonym sa...

Jag läser också din blogg :o) Kan berätta att jag grillade på Campus idag. Väldigt trevligt och gott! Bättre än baguetter ;o)
Mvh
Plingela

Anonym sa...

Jag läser din blogg. Mycket flitigt sen en tid tillbaka. :)

Anonym sa...

hallihallå! jag läser, fast det vet du redan. :>