lördag, april 21, 2007

Leksaker

Oj oj oj vad jag har köpt massa saker i helgen, jag är en fattig stackars man, jag borde sändas till ett fattighus för hujedaligen vad fattig jag är..
Oh no, kanske inte riktigt så fattig, men hur som helst så slutade jag tidigare från mitt betongkneg igår (fredag) för att styra min bil söder ut mot blekinge.
Jag hade nog aldrig hittat om jag inte hade lånat en GPS, fytusan vad imponerad jag va av det, en sån måste jag ha nån gång.
Jag skulle ner till blekinge och egentligen bara titta på lite ordningsvaktsprylar, men det slutade med att jag blev 4000:- fattigare, inhandlade mig en skyddsväst som klarar knivhugg.
Så nu kan alla elaka förövare sticka en kniv mot mitt hjärta och misslyckas totalt.
Men vad är 4000 kr om man jämför med ett knivhugg i hjärtat.
Ganska billig livförsäkring om det mot förmodan skulle finnas någon psykopat som skulle vilja hugga en kniv i mig när jag jobbar på krogen.
Men framförallt tar den emot slag och sparkar ganska bra med och jag ser litet större ut.. hehe

Och nu idag så har jag köpt en sak jag egentligen har velat ha ett bra tag.
En leksak till min musikaliska ådra, en munspelshållare.
Fytusan man är ingen stjärna på spela munspel och gitarr samtidigt, men snart kanske det lossnar lite och man kan riva av the river i sommarnattens gryning.
min version av girls just wanna have fun lyftes rätt bra om man la till lite munspel här och där..
Gitarr och munspel i kombination är så otroligt vackert :)

ne nu skall jag slänga mig i bingen och jobba imorgon, dvs en söndag..
hur ska jag då hinna med att gå i kyrkan, va?
kram på eder alla

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev det nån kyrka?