söndag, april 01, 2007

Operation Matsäck

Jag vet inte om jag erinra mig själv om att vara så här mätt, det måste varit förra året då jag åkte till finland ungefär vid denna tiden och jobbet bjöd på 4 buffér på 2 dagar.
Farsgubben vet då hur man vänder köttet på grillen, för himmel och pannkaka va det satte sig stopp i magen till slut.
Och här sitter jag med en mage alá oversize och jäser....
Kul kul med alla kommentarer från folk som läser min blogg, jag trodde jag bara hade ett par besökare om dagen.
Å den där plingelan med tånagelproblem, du tycker inte det vore på sin plats att du kunde bjudit mig på lite mat där på campus?
Satt du med på den däringa Tufvaängen?

Nu skall jag ta fram gitarren och spela en månskensserenad framför min lägereld (läs: eldstad)

krams.
.micke.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, jag visste väl inte att du var hungrig juh :o) Ja, vi grillade på Tufvanängen. En eller två Heineken gick väl åt under grillningen...

Mvh
Plingela

Anonym sa...

Åh... grillat... vill ha! :)