fredag, april 27, 2007

Idag är jag FF

Ordet FF kan ha många innebörder såsom FöräldraFritt, Fotbolls Förening, Förförisk Farlig.
Men idag är FF innebörden en helt annan för min del.
FÖRKYLD FREDAG
Svårt att andas normalt tack vare den snorensemble som samlat sig i och runt mina bihålor.
Näsan ska vi inte tala om, det är som en kran som bara rinner och rinner utan att ta slut.
måtte den den sprängande huvudvärk som bultar likt en parad med enbart trumslagare nått sin topp så att jag kan använda hjärnan igen.
Jag blir så sanslöst ointelligent så fort jag har huvudvärk, det är precis som jag kopplar bort den smarta delen av min hjärna.

Denna fredag är hjärtligt varm och köttet ligger på upptining i kylskåpet.
Det blir Grill, Chill å Dill(chips) för hela slanten ikväll.
Sen drar ju DIV 6 i fotboll igång och många känningar spelar i Hjortsberga IF så dit måste jag styra min kosa å titta på lite boll, iofs ganska fartlös och så men det är ju ändå ens polare som spelar :)
Jag önskar att jag mådde riktigt bra i min tå, då hade jag gärna ställt upp å spelat med dem, men som det känns nu så kommer jag inte kunna sparka på en boll på evigheter.
Har inte spelat någon fotboll sen den årliga FABRIKSKAMPEN, då blev vi förnedrade med 3-1, men gissa vem som iaf sprang som en idiot om inte maraton himself.

Dags att snyta sig å ta tag i grillningen
-m!cke

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är utmanad! Mer info hittar Du på min hemsida! :)